Felanmälan
Nedan finner du kontaktuppgifter för olika sorters felanmälan
Föreningen och fastigheterna
Hebe Städ har en kundportal, dit alla ärenden och synpunkter framöver ska anmälas. Som exempel kan nämnas trasiga glödlampor, ett trasigt fönster eller fel på en port.
https://hebestad.se/felanmalan
Anmälningar tas inte längre emot per telefon av Andrée (om inte ett ärende är mycket brådskande, t.ex. vattenläcka). När ett ärende har anmälts får Andrée en notis i telefonen, så han ser ärendet direkt. Det innebär att även brådskande ärenden kan anmälas via portalen. Fördelar med portalen är att alla ärenden samlas på ett ställe, och att styrelsen kan följa vilka problem vi har i huset.
Är det mycket brådskande kan Andrée Nordqvist vid Hebe kontaktas per telefon 070-738 84 36. I sista hand kan en styrelseledamot kontaktas direkt vid ärenden som är mycket brådskande.
Kabel-TV
0771 55 00 00
Hissar
Vid aktua problem med hissar kan Hissen AB:s jour kontaktas per telefon 08-618 48 48. Det är väsentligt dyrare för föreningen med en jourutryckning, varför problem som kan anstå till en vardag kan anmälas i Hebes portal.
Telia Fibernät
90 200